reklama

Mal by sa riadiť vysokoškolský pedagóg morálnym kódexom?

Stalo sa vám, že vás v škole učitelia, profesori, docenti, doktorandi, pedagógovia či vychovávatelia zvýhodňovali oproti ostatným študentom? Kvôli tomu, že ste osoba krásna, atraktívna, sladká, skrátka ideál? Ja osobne sa nepamätám, že by ma niekto za čias mojich štúdií pozýval na kávu a víno. Teda, mám na mysli pedagogický zbor. Vláčiť meotar pred prednáškou, vláčiť meotar po prednáške, to áno, ale na kávičku pozvať, ani za svet. Netvrdím však o sebe, že som krásny, atraktívny, sladký. Jednu spolužiačku raz vyrazil mladý psychológ zo skúšky, len aby ju mohol znovu vidieť. Nehanbil sa jej to povedať do očú. Zdá sa vám to ako zlý sen? Omyl! Tieto a podobné praktiky sú na dnešných univerzitách bežným javom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

- Ježiíííš,akurát mi napísal môj profesor...a ja že už na mňa zabudol:(

- Čo chce???Rande? :)

- Heeej :(

- To fakt?????

- Faaaakt. Veď jasom s ním už raz bola na rande...sakriš, neviem čo mu mám napísať...ty viešskonštruovať také "rozumné vety"...ako mu mám povedať, že proste užnemôžem lebo som zadaná...?

- A to prečorobí? Veď to nemôže. Normálne napíš: som zadaná!

- No lebo keď soms ním bola na káve, tak sa ma spýtal, či pijem víno, že niekedy večer či by somnešla.. a ja som nevedela čo na to povedať, tak som povedala že hmm však môžme...ale chápeš, nemohla som ho odmietnuť, vyhodil ma zo skúšky...tak som bola na opraváku

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Kokso...to jestrašné...ťa naschváľ nechal nespraviť, aby ťa znova videl? a to si s ním normálne bola že na rande? To ako k tomudošlo?

- Počkaj, vysvetlímti to len teraz je promenáda v plavkách :-D

Nasledovalakrátka prestávka spôsobená priamym prenosom z Miss SR 2008. Po chvílikomunikácia pokračovala:

- Ako k tomu tedadošlo, že na rande a tak? To si ťa akože vytipoval či čo?

- No, to bolo tak,že ma učil na seminári a raz som cestovala domov do Žiliny a on išieltiež tým vlakom.. a tak to začalo, že sme sa začali rozprávať... potomma odchytil pred školou a pýtal sa, že či sa niekedy nestretneme keďže sme obaja zoŽiliny...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Hmm...tak ťa nechalnaschvál nespraviť skúšku?

- Hmm, no to bysom zase nepovedala... úplne som pokašľala písomnú časť :)

- Aha...heh....noa aké bolo to rande?

- Trápne...vôbec sme si nesadli...

- A keby ste sisadli tak by si mala aspoň ľahké skúšky:-)

- Dnes mi písal... Že či sa nestretneme.... Poraď mi:(

Zamyslel som sa azosmolili sme krásny e-mail, ktorý mal dať jasne najavo, že slečna je užzadaná.

Zakrátko na tozadávam do gúglu kľúčové slová. „Korupcia na vysokých školách“, „kódex učiteľa“,„etický kódex učiteľa“... Mnoho návrhov, nič zákonne podchytené. A možno som len krátko rešeršoval. Niečoako morálny kódex? Hmm, to nie. Správať sa v dnešnej dobe morálne sa predsanenosí. Či ste vychovávateľ, učiteľ na základnej škole, stredoškolský profesor,vysokoškolský pedagóg... Lekár... Policajt... Predavač... Politik... Prezidentrepubliky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poslaním vysokých škôl, ktoré sú súčasťoueurópskeho priestoru vysokoškolského vzdelávania a spoločného európskehovýskumného priestoru, je rozvíjať harmonickú osobnosť, vedomosti, múdrosť,dobro a tvorivosť v človeku a prispievať k rozvoju vzdelanosti, vedy, kultúry azdravia pre blaho celej spoločnosti. Napĺňanie tohto poslania je predmetomhlavnej činnosti vysokých škôl. Toľko citácia stránky Ministerstvaškolstva SR. O kávičkách a vínkach pedagógov so študentkami sa tam ničnepíše. A možno by sa malo...

Matej Šemšej

Matej Šemšej

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

You don't have to be dying to start living (Zach Sobiech) Zoznam autorových rubrík:  Cestujem, bicyklujem....Môj život mojimi očamiSvoju rodinu si chráňBratislava naša krásnaTýkajúce sa histórieS polytyki...VšeličoChvíľka poézie

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu