reklama

Kráčať pomaly

Dnešná doba je uponáhľaná. Permanentne sa za niečím ženieme a náhlime. Do práce, do školy, na autobus, na stretnutie... Často nestíhame, pracujeme do večera a naše zdravie trpí. Pritom jediné čo nám chýba je sa trochu zamyslieť a položiť si otázku: Nedá sa spomaliť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Naučil som sa chodiť pomalšie. Voľakedy som sa tiež hnal, môj krok patril na chodníku k najrýchlejším. Rýchlo rýchlo, len neprísť neskôr ani o 5 minút. Len nezmeškať autobus, dobehnúť ho za každú cenu. Neskôr som sa naučil nebežať za každým ale kráčať pomaly, môj krok sa stal rozvážnejším.  Má to vôbec zmysel? Veď aj tak nakoniec príde ďalší.

Dnešná doba je bláznivá. Hektická a uponáhľaná. Ponáhľať sa je už raz trendom. Ľudia sa ponáhľajú z rôznych dôvodov, najčastejšie však preto, lebo nestíhajú. Dobehnúť deficit za každú cenu. A pritom si neuvedomujú, ako rýchlo im život plynie medzi rukami. Ako voda. Deň, týždeň, mesiac, rok... Už dávno sme zabudli žiť pre okamih. Zabudli sme radovať sa z obyčajných vecí... Z prítomnosti blízkeho... Z toho, že niekomu urobíme radosť. Namiesto toho sa stále niekam ponáhľame. A pritom nemusíme. Všetko sa dá, keď sa chce. Určite áno.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Raz dávno niekto múdry povedal, že pomaly ďalej zájdeš... Myslím, že mal pravdu.    

Matej Šemšej

Matej Šemšej

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

You don't have to be dying to start living (Zach Sobiech) Zoznam autorových rubrík:  Cestujem, bicyklujem....Môj život mojimi očamiSvoju rodinu si chráňBratislava naša krásnaTýkajúce sa histórieS polytyki...VšeličoChvíľka poézie

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu