reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Šemšej

Matej Šemšej

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

You don't have to be dying to start living (Zach Sobiech) Zoznam autorových rubrík:  Cestujem, bicyklujem....Môj život mojimi očamiSvoju rodinu si chráňBratislava naša krásnaTýkajúce sa histórieS polytyki...VšeličoChvíľka poézie

reklama

Všeličo

Tabule hanby pred obchodmi, skvelý nápad!

Matej Šemšej

Tabule hanby pred obchodmi, skvelý nápad!

Praha, Hlavní nádraží, bioobchod, niekedy začiatkom mája... nedeľa poobede... Aloe Vera alebo čerstvá lisovaná šťava z karotky... kontrolujem dátum spotreby... karotka, včera!!!! Beriem Aloe Vera a pri pokladni upozorňujem predavačku: „tú karotku máte po záruke"... „prosím?"... „vravím, že tú karotku máte od včera po záruke!"...

  • 1. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 805x
  • 1
Ďakujem, neprosím...

Matej Šemšej

Ďakujem, neprosím...

I obdržal som správu od tímu sme.sk, ktorý potrebuje moju pomoc. Vraj... Po zavedení úspešnej karmy blogerov pred pár rokmi bude tím sme.sk niečo obdobné aplikovať i na diskutujúcu populáciu. Prieskum medzi diskutujúcimi, ktorých príspevky považuje tím sme.sk za "kvalitné", rozhodne o...hmm, o čom vlastne rozhodne? Nie je podstatné... Podstatným je fakt, že tím sme.sk zaradil mňa medzi diskutujúce ani nie jedno (šťastné!) percento s najkvalitnejšími príspevkami, ktoré má pomôcť „glorifikovať" najlepších a „udať" najhorších diskutérov. Pardon, najprínosnejšie a najpodnetnejšie verzus zlé a agresívne.

  • 19. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
  • 9
Slovenský futbalový zväz = žumpa

Matej Šemšej

Slovenský futbalový zväz = žumpa

Úvaha o jednej organizácii...

  • 2. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 121x
  • 0
Valentínsky pokus o ženskú klasifikáciu

Matej Šemšej

Valentínsky pokus o ženskú klasifikáciu

Hurááá, je tu Valentín!!! Deň ako každý iný a predsa tak výnimočný. Deň kedy si deti, ktoré sa len pred nedávnom naučili vyslovovať slová ako miláčik, milujem ťa, ľúbim ťa, ... penis, vagína... zo srdca daruvávajú bonboniéry najrozličnejších rozmerov... deň, kedy by sa určite aj u vás prejavila alergia k plyšovým hračkám, nebyť tak single... deň kedy rôzne kampane pod rúškom charity nabádajú k darom z lásky, čím vačšéé tým lapšéé (Rytmus). Áaaach, presne ako v tej piesni, love is in the air, everywhere I look around... Práve v tento tak významný deň som sa rozhodol pre niečo spontánne a úbohé – práve dnes budem sexistický, zákerný, povrchný, skrátka, dnes budem poriadny muž tak ako ho pozná nejedna feministka. Tu je moja klasifikácia ženského pohlavia...

  • 14. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Plačúca

Matej Šemšej

Plačúca

Keď sme kráčali na zastávku, celou chodbou sa rozliehal jej kašeľ... alebo skôr ťažkopádny dych, chrčanie... zvuk, ktorý neveštil nič dobré... už dávno nie idylickú harmóniu dýchacích orgánov... keď som sa o niekoľko minút sám vracal do vestibulu bratislavskej Hlavnej stanice, hrabala sa táto staršia pani v odpadkovom koši a pritom plakala... hlasno a intenzívne... vekovo by mi mohla byť viac než matkou...

  • 5. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Rozprávka

Matej Šemšej

Rozprávka

Už dávno sme prestali veriť v rozprávkové bytosti. Zamýšľam sa, či som v ne vôbec niekedy veril. Veriť v rozprávkové bytosti a rozprávkové príbehy, to sa v dnešnej dobe príliš nenosí...

  • 25. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Aj na Štedrý deň sa budú plniť sny! Alebo práve vtedy...

Matej Šemšej

Aj na Štedrý deň sa budú plniť sny! Alebo práve vtedy...

Naša obľúbená televízia sa zase raz nezaprela. Na Štedrý deň naservíruje divákom epizódu z úspešného megahitu drnkajúceho na ľudské city, nesúceho názov obľúbenej čokoládovej pochúťky. Nedalo mi a málinko som rešeršoval, čo je také úžasné, že nás tým táto skvelá televízia obšťastní ešte aj v tento sviatočný a primitívnym televíznym formátom obvykle nerušený deň. Odpoveď je jednoduchá – ľudské nešťastie kráčajúce ruka v ruke s čarodejom Vilkom, plniacim i tie najnemožnejšie ľudské sny.

  • 22. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Neskutočne ste ma vytočili, asi prasknem

Matej Šemšej

Neskutočne ste ma vytočili, asi prasknem

Dennodenne čítam na blogu články na tému Fico. Fico spravil hento, Fico spravil tamto... toto sa mi nepáči, toto by som spravil lepšie, tento minister by mal odstúpiť, tamtoho by mali zavrieť za mreže. Čo sme to za krajinu? Nevieme nič iné len idiotsky písať o idiotoch?? Tu sa človek snaží o trochu humoru, a už sa nájdu magori, ktorí ho znesú pod čiernu zem. Nie, toto tu ešte nebolo, blog je predsa miestom intelektuálov... Tu sa píše o politike, o sociálnych problémoch, o náprave spoločnosti! Ako si len niekto môže dovoliť opísať študentský výlet a ešte k tomu necenzurovane? Banda ožratých postihnutých! Len aby ste sa z toho neposrali... Diskutujúci s nikom prvy (tvojich päť minút slávy kamarát) mal pravdu. Som jeden z tých, čo si kritiku berú k srdcu a neznesú druhý názor, keď je vyslovený perom retardovaného (veď hej, môžete si hovoriť čo chcete, máme predsa demokraciu). Vy bezduchí podrývačskí chmuľovia, vytáčate ma k nebesiam. Podrývať, kritizovať, ubližovať, to vám ide, v tom ste dobrí, ale aby ste sami okrem toho neustáleho urážania niečo dokázali, to ani náhodou. Radšej budete diskutovať čo to dá a kydať. Som naštvaný, asi prasknem... Neskutočne ste m

  • 28. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
(Pred)Vianočné útržky

Matej Šemšej

(Pred)Vianočné útržky

Ako každoročne, celá spoločnosť začína dýchať predvianočnou atmosférou. Začína sa blázinec a popri všetkému zhonu si človek málokedy uvedomuje, že po svete chodia ľudia, ktorí nepocítia teplo vianočného kozubu, s ktorými život zahral neľútostnú hru...

  • 23. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 143x
  • 4
Quo vadis, Nota Bene?

Matej Šemšej

Quo vadis, Nota Bene?

Kráčam po Obchodnej ulici, je čas obeda. Mladý muž, o ktorom si dovoľujem tvrdiť, že nie je iné než drogovo závislý, predáva na zastávke električky Nota Bene (áno, prvý dojem, škatuľka, no týchto spozná aj slepý). Žiadna visačka nenasvedčuje jeho príslušnosti k tejto skupine snažiacej sa so svojim neľahkým osudom vyrovnať predajom pouličného časopisu. Pristaví sa pri ňom pán v stredných rokoch a z vačku vytiahne peniaze. Automaticky za ne očakáva časopis. Feťák však vysvetľuje: „mám iba jeden“ a kyslo sa zatvári. Pán mu nazlostene vytrhne peniaze z ruky a pokračuje v ceste.

  • 23. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
Ach, zase tí Poliaci

Matej Šemšej

Ach, zase tí Poliaci

Čítal som správu, že poľskí futbaloví fanúšikovia sa nevedia dočkať toho, ako sa pred kvalifikačným zápasom so Slovenskom v centre Bratislavy pobijú.

  • 16. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Jaskyňa Driny – dostať sa dnu je riadna drina

Matej Šemšej

Jaskyňa Driny – dostať sa dnu je riadna drina

Jaskyňa Driny patrí bezpochyby k najkrajším slovenským jaskyniam. Rád by som toto konštatovanie oprel o vlastnú skúsenosť, vychádzať žiaľ musím iba z fotogalérie webovej stránky. A pritom stačilo tak málo...

  • 12. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 282x
  • 17
Zomrel Jozef V.

Matej Šemšej

Zomrel Jozef V.

Pred nejakým časom som zverejnil blog o človeku, ktorého si osobne veľmi vážim. Jeho život nebol jednoduchý, narodil sa v inej dobe, prežil o čom sa ostatným ani len nesnívalo... trpel ako všetci tí, komunistami trýznení. Niektorí do problematiky nevidiaci ho v diskusii označili za lotra, fašistu, gardistu... Do jeho situácie sa vžiť neskúšali... Súdili a odsúdili....

  • 10. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Reakcia: Policajti zabili šestnásťročného mladíka

Matej Šemšej

Reakcia: Policajti zabili šestnásťročného mladíka

Aj malé deti sú už od svojho útleho veku neustále vedené k tomu, aby nekradli. Učia ich to v škôlke, na základnej škole, dokonca i v jasliach sa snažia ich malej makovici vysvetliť, že zobrať čokoládu kamarátovi bez opýtania je neslušné a zakázané. A keď sa dieťa previní, exemplárne je potrestané a o svojom čine popremýšľa. No sú aj také, ktoré sa nepoučia a nepremýšľajú.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 49
Kráčať pomaly

Matej Šemšej

Kráčať pomaly

Dnešná doba je uponáhľaná. Permanentne sa za niečím ženieme a náhlime. Do práce, do školy, na autobus, na stretnutie... Často nestíhame, pracujeme do večera a naše zdravie trpí. Pritom jediné čo nám chýba je sa trochu zamyslieť a položiť si otázku: Nedá sa spomaliť?

  • 8. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
reklama
Prebuďte sa!!!

Matej Šemšej

Prebuďte sa!!!

„A inak odkiaľ si?“ „Z Prešova. A ty?!“„Z Bratislavy“ „Ahááááá...“ ... Na pohľad úplne normálny rozhovor na pražskej diskotéke. Úplne normálny by bol, ak by sa po ozrejmení môjho pôvodu nezatvárila slečna z Východu ako kyslá uhorka, ktorú som dnes z dôvodu pokročilého hnilého stavu musel z ľadničky eliminovať. Konverzácia a zábava bola na konci.

  • 3. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 91
V súvislosti s (nielen) bojovými psami

Matej Šemšej

V súvislosti s (nielen) bojovými psami

Bol večer, vracal som sa z mesta. Otvoril som vchodové dvere a vo vnútri ma čakalo nemilé prekvapenie. Pitbul bez náhubku. Obzeral si ma, ja som si obzeral jeho. Majiteľka ho poriadne oblapila, zrejme preto, aby nedobiedzal. Pocítil som, čo je to strach.

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 54
V sobotu do Auparku? Nikdy viac!

Matej Šemšej

V sobotu do Auparku? Nikdy viac!

Sobotné popoludnie. Vybral som sa do bratislavského Auparku, zlákali ma zľavnené košele. Na záver však konštatujem: nikdy viac!

  • 17. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 55
Prečo ľudia vlastne čítajú na záchode noviny?

Matej Šemšej

Prečo ľudia vlastne čítajú na záchode noviny?

…napadlo ma, keď som dnes cez pracovnú dobu vykonával malú potrebu a počul, ako niekto počas svojho kraľovania intenzívne listuje v dennej tlači.

  • 13. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 61
Rozhovor v nočáku (alebo koľko toho vedia tí, čo tomu veria...)

Matej Šemšej

Rozhovor v nočáku (alebo koľko toho vedia tí, čo tomu veria...)

Takýto rozhovor v nočáku: „Počúúúvaj, ja ti predám taký originál opasok NSDAP....“

  • 3. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 596x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu