reklama

Ján S. a jeho konfrontácia s mojím údom

A že kto by asi tak zvíťazil... ???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Duel jedna: Ján S. nemá rád Maďarov!!!

Konkrétne ľudí typu Pála Csákyho, Miklósa Duraya a pod. Aspoň myslím, že nemá, keď sa o nich nepekne vyjadruje. Nemôžem povedať, že môj úd patrí práve k členom ich fanklubu, no zato má rád Maďarky... Takisto ako má rád Slovenky, Češky, Polky... trebárs aj Mongolky... čierne, žlté, biele... v Budapešti, Paríži, Kuala Lumpure... Nie som si ale istý, ako je na tom Janči s inou farbou pleti či národnosťou...

Ján S 0, môj úd 1

Duel dva: Ján S. a môj úd toho nasľubujú

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na rozdiel od Jána S. môj úd v čase zloženia sľubu vždy pomýšľa aj na jeho reálne naplnenie. Čo sa určite nedá porovnať s predvolebnými sľubmi dotyčného Slovana (na jeho obranu, v tejto kategórii by určite neobstálo viacero tulipánov a fialiek.)... Alebo inak, poznáte tento?: „Čo bude najväčšia haluz roku 2010? Keď Ján S. dodrží svoje predvolebné sľuby". No hahaháááá...

Ján S 0, môj úd 2

Duel tri: Ján S. a jeho vozový park

Tak tu má jednoznačne navrch Džany, vozový park mu závidí nielen môj úd. Ten sa na rozdiel od neho vyváža v MHD, v tom lepšom prípade rodinnou Fábiou Junior. Neni o čom, bod pre Jančiho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ján S 1, môj úd 2

Duel štyri: Ján S. a jeho ďalší majetok

Zatiaľ čo môj úd iba dobrácky rozdáva, Jánovi S. sa za tie roky okrem vozového parku podaril nahromadiť celkom slušný majetok. Všetko legálne a zákonnou cestou. Stav sa vyrovnáva.

Ján S 2, môj úd 2

Duel päť: Ján S. útočí a ohovára!

Keď sa hnevá, prská Ján S. na všetky strany. Áno, v tomto sú si rozhodne s mojím údom podobní, avšak môj úd prská vždy iba na jedného protivníka, lepšie povedané protivníčku. Neohovára ostatné údy, nezávidí úspech, ani sa neraduje nad ich neúspechom. Nikdy by nenazval fialku strapatou pani, i keď má rád presný plešatý opak. Vravím vám, je to dobrák od kosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ján S 2, môj úd 3

Duel šesť: Ján S. a jeho verejné vyjadrenia

Pôjdeme do tankoch na Budapešť.. Pľujem na teba ako na Slováka... Slováci sú genetický hlúpy národ... Ján S. sa skrátka nevie na verejnosti ovládať. Čo sa o mojom úde povedať nedá! Vždy slušne upravený a zahalený dokonalejšie ako moslimská nevesta z odľahlej štvrti Bagdadu (nie tej americkej), nikdy nevyriekol jediného hanlivého slovíčka pred verejným zhromaždením.

Ján S 2, môj úd 4

Na druhej strane, Ján S. je zábavný: Duel sedem

Možno by na tomto mieste vznikla dilema, pokiaľ... Pokiaľ by sme už nemali Jána S. a jeho trápnych nemoderných výrokov po krk.... Môj úd vie byť tiež zábavný, ako jeden z mála údov sveta dokáže tancovať, spievať a prikyvovať zároveň... A to nebudem ani spomínať, koľko svetových jazykov ovláda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ján S. 2, môj úd 5

Duel osem: Do tretice, výroky Jána S. hraničia s propagáciou fašizmu

Alebo aspoň tak píšu médiá. Naproti tomu môj úd zastáva stanovisko, že všetky údy sú si rovné. (I napriek tejto zásade stranícku knižku nevlastní a ani nikdy nebude.)

Ján S. 2, môj úd 6

Duel deväť, alebo záverom: Ján S. podporuje starého .uja

V otázkach politických si udržiava môj úd neutralitu, i keď sympatie prejaviť dokáže... Nemyslel si to, ale pritakáva tete Ivane, i keď, o funkcii prezidenta si myslí svoje. Pokiaľ bude totiž vládnuť Róbertko, prezident neprezident, budeme aj tak všetci v riadnej.....

... riti.

PS: Vzhľadom na určité okolnosti a fakty, k osobnej konfrontácii medzi oboma rivalmi tohto súboja našťastie nikdy nedôjde. Považujte preto uvedené za virtuálnu fikciu, ktorá sa zrodila z dôvodu nedostatočného nadbytku tekutín...

Matej Šemšej

Matej Šemšej

Bloger 
  • Počet článkov:  129
  •  | 
  • Páči sa:  1x

You don't have to be dying to start living (Zach Sobiech) Zoznam autorových rubrík:  Cestujem, bicyklujem....Môj život mojimi očamiSvoju rodinu si chráňBratislava naša krásnaTýkajúce sa histórieS polytyki...VšeličoChvíľka poézie

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu